21 June 2012

eye candies :p

Lately ni sangat suka tengok fashion muslimah yang loose dan sesuai dengan penutupan aurat.setiap orang ade cara yang tersendiri untuk menutup aurat asalkan tak melanggar syarak. Bila bukak je internet confirm tengok blogshop. Huaaa nak menangis tengok model2 comel peragakan baju yang dia orang jual.comel je.

Dan antara yang mendapat perhatian aku ialah di calaqisya . Tak dinafikan laa sangat comel bila tengok gaya modelnya peragakan baju. tapi tak sesuai sangat untuk aku yang belum sedia nak jadi terlalu feminin. aku lebih suka bergaya kasual dan tak terlalu feminin. simple-simple je. Jom cuci mata sekejap.sekejap je tak lama pun. aku mula sukakan gaya begini di samping bereksperimen dengan colour block. fabrik chiffon memang menyerlahkan keanggunan si pemakai terutamanya untuk gadis remaja macam gambar di bawah ni.

Dan yang bestnya. mereka-mereka ni adalah usahawan internet yang berjaya dalam usia yang muda ye. baru-baru ni baru je tv3 interview dia orang di rancangan Wanita Hari Ini. memang salute lah~! teringin juga nak berniaga tapi nak berniaga ni kena ada komitmen yang kuat juga. memandangkan aku ada keluarga yang aktif berniaga dengan usaha sendiri. insyaallah. satu hari nanti. doakan ye. huhu


credit picta to calaqisya.com

3 orang komen:

badaruzzaman said...

Memenuhi kewajiban menutup aurat tetap cantik....
Kreatif banget!
Kunjungi Juga;
http://succsess-penghasilanonline.blogspot.com/2012/07/transaksi-internet-via-paypal.html

harita said...

memang cantik je fesyen macam tu. tak ada pun nampak susuk tubuhkan


http://athirahshariffudin.blogspot.com/2012/08/apa-la-sangat-bakti-siswa-ni.html

yolanda diego said...

cantik. tp tudung tu serabut je...

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS