24 October 2011

dearie diary

assalamualaikum.

just a quick update from me .

sekarang ni dah masuk week 13. dalam masa 2-3minggu lagi semester 6 akan berakhir dan bermulalah perjalanan akhir aku sebagai seorang pelajar pada Januari tahun hadapan sebagai senior . semester yang menggerunkan semester depan sebab FYP project menguasai segala-galanya. yela nak grad dah oi tak kan nak buat main- main kan. tapi lebih menggerunkan lagi carry marks semester ni kurang memberangsangkan. susahnya nak score marks dekat sini. memang menyedihkan -_-".week 14 akan jadi last week untuk kelas dan aku ada appreciation high tea dengan OPKIM.week 15 akan jadi study week dan akhir sekali week 16 akan jadi final exam untuk semua rakyat jelata BMI huhu :P

ni pun tengah bergelumang dengan kerja dan ada sedikit masa untuk update blog tercinta ni. korang akan dapat dua updates hari ni . lepas ni akan ada entri visit ke hospital selayang . so stay tuned keh . minggu ni aku akan ada presentation FYP , kena submit report technopreneurship, presentation Medical Imaging, Lab ETD dan akhir sekali, ada 2 lagi assignment : OSHA & Discret, quiz ETD. hari minggu adalah hari untuk hilangkan stress.masuk je kolej kerja dah melambak-lambak balik. what to do?student life memang macam ni T______T.

cerita pasal life sekarang, banyak terisi dengan kehadiran sumeone special. someone yang selalu ada waktu susah senang. sumeone yang tak mungkin dapat dilupekan my dearie shafarin samat. it's been a long journey wif you since 2005. really appreciate every seconds, every minutes and every hours wif you.thank you very much dear. dia bukan siapa tapi dia adalah sumeone yang really special untuk aku. i miss you -_-"
ada masa kita tutti frutti lagi k :)



my mr yellow :)

p/s : terima kasih untuk 3 tahun yang membahagiakan . semoga Allah rahmati kamu selalu :)














0 orang komen:

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS