12 October 2011

engagement day sepupu , Lyana Nabila

dah berhari tinggal blog ni . sekarang ada masa sikit sebelum melayan kerja yang tak habis - habis . minggu ni relaks sikit tapi tak boleh nak relaks sangat sebab banyak submission kena hantar sebelum final exam bermula . sebelum kita bercerita hal yang happy - happy jom kita cerita hal kerja yang banyak sekarang . kesian korang asik mengadap jadual aku yang tak sudah - sudah .

submission date kerja dekat BMI + lab + phase test + visit + presentation = zZZZZZ~!

19/10/2011
presentation slide subject Technopreneurship

20/10/2011 
Discrete Signals and System quiz
Visit ke Hospital Serdang

week 13
Siapkan log book FYP dan hantar pada supervisor

24/10/2011
Submit report Technopreneurship

27/10/2011
Presentation FYP Degree Sem 1

28/10/2011
Presentation slide subject Professional Communication 2


semua ni benda yang menghalang aku dari update blog selalu . maaflah . memang sibuk sangat kebelakangan ni . semua benda pun nak kena submit on time . ni pun ada lab dan quiz yang masih belum disahkan tarikhnya . penat kot . hidup aku huru hara sangat semester ni . semester depan mestilah 2 kali ganda huru hara nya :P

oklah tak nak buang masa banyak sebenarnya . entri kali ni sebenarnya nak bercerita pasal sepupu rapat aku yang telah selamat bertunang pada ahad yang lepas . Siti Lyana Nabila Hairudin , kalau kau baca ni entri ni khas untuk kau dengan tunang tersayang . Hari ahad tu aku datang lewat, majlis sepatutnya lepas zohor tapi aku datang nak dekat masuk waktu Asar . nasib ada orang lagi , orang jauh lah katakan :P kita layan gambar jelah dulu , ni pun ihsan dari kawan - kawan yana yang datang hari tu .












0 orang komen:

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS