14 June 2011

Look Out Point

hai korang . apa khabar hari ni . alhamdulillah aku dan keluarga sihat sampai dapat pergi berjalan ni . tapi kali ni aku berjalan pun dengan abang dan kakak ipar aku bersama - sama damia dan makcik damia , Chah . terima kasih abangku sebab bawak jalan - jalan kali ni . cuti semester kali ni terasa sangatlah lama . alahai nasib baiklah tak kena cuti sampai bulan 9 kalau tak memang masak lah aku . oklah jumlah kita layan sikit gambar - gambar yang sempat aku tangkap dengan HP cabuk aku ni .








oklah tempatnya . kalau pergi malam lagi bestlah dari siang . boleh tengok view KL . tempat dia waktu pukul 5 - 6 petang dah sejuk dah macam Genting . tu je nak cerita tak ada mood pulak nak mengarang malam - malam ni . babai

0 orang komen:

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS