11 June 2011

firman - kehilangan

hai korang . apa khabar ? harap - harap sihat lah ye . tadi baru sekejap search lagu - lagu baru sekali terdengar lagu lama ni . aduhai menggamit memori betul . lagu feveret dari dulu sampailah sekarang . sekarang ni asyik nak dengar lagu ni je hampeh betul huhu . bagi aku lagu ni memang sedap ah sebab aku suka kan jadi aku cakaplah sedap . ni haa aku nak tempek sikit dia punya lirik . marilah dengar sama - sama :)



FIRMAN - KEHILANGAN


Ku coba ungkap tabir ini
Kisah antara kau dan aku
Terpisahkan oleh ruang dan waktu
Menyudutkanmu meninggalkanmu

Ku merasa telah kehilangan
Cintamu yang telah lama hilang
Kau pergi jauh karena salahku
Yang tak pernah menganggap kamu ada

Asmara memisahkan kita
Meninggalkanku pada dirimu
Gelora mengingatkanku
Bahwa cintamu telah merasuk jantungku

Reff :
Sejujurnya ku tak bisa
Hidup tanpa ada kamu aku gila
Seandainya kamu bisa
Mengulang kembali lagi cinta kita
Takkan kusia-siakan kamu lagi

Sejujurnya ku tak bisa
Hidup tanpa ada kamu aku gila
Seandainya kamu bisa
Mengulang kembali lagi cinta kita
Takkan kusia-siakan kamu lagi

Sejujurnya ku tak bisa
Hidup tanpa ada kamu aku gila
Takkan kusia-siakan kamu lagi
Takkan kusia-siakan kamu lagi

0 orang komen:

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS