24 June 2011

kulihat dia , pandangan pertama . ternyata indah

hari ni tak ada apa sangat pun nak update blog cuma nak beritahu sekarang ni aku sangat obses dengan warna terutama warna kuning , oren , merah dan olive . semuanya pu warna nak terang aje . dulu aku memang suka warna gelap - gelap macam warna hitam , maroon , hijau tapi sekarang dah jadi lain pula . aku pun tak pasti perubahan apa yang sedang aku alami sekarang . normal kah?

orang kata warna ni memainkan peranan penting juga dalam hidup manusia sebabnya melalui warna kita boleh menilai sifat seseorang tu . ye ke? pasti ? bagi aku pulak , 50-50 . mungkin betul mungkin jugak tak . kata orang , seseorang yang meminati warna hitam selalunya seorang yang sofistikated dan mudah kelihatan sugul . tak kisahlah apa pun , tapi bagi aku warna hitam ni boleh buatkan kita nampak kurus , terutama sekali untuk orang yang gemok macam aku . dan tadi waktu tengah on twitter saja godek - godek gambar yang ada sekali jumpa lah gambar makhluk-makhluk yang comel ni . hahah makhluk lah sangat kan . bukan pasal warna pun sebenarnya , tak ada kena mengena langsung . aku sebenarnya nak bercerita pasal Emma Watson je 


dia membesar dan menjadi seorang perempuan yang manis dan cantik . dan gambar baru yang aku tengok kali ni , gambar dia berambut pendek . sangatlah comel dan style . tetiba aku rasa aku suka style rambut baru dia ni . macam halle berry . aummm






aku memang minat dengan Emma Watson ni . setiap filem Harry Potter aku tak pernah terlepas menonton sebab ada cik Granger ni . waktu dia kecil pun dah comel , inikan pulak bila dah besar . very beautiful dan mata aku tak berhenti berkelip bila tengok tiap satu gambar - gambar dia . apa kata korang ? tak comel ? ada aku kisah hahahaha . yang penting aku suka sudahhhhh.

p/s : bila laa harry potter nak keluar . can't wait

0 orang komen:

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS