27 June 2011

A&W , One Utama

hai korang . semalam aku , abangku , kakak ipar dan adiknya berkesempatan berkunjung ke One Utama . ni kira pertama kali aku pergi sini . agak menjakun sikitlah kan . biasalah tempat jauh dari rumah jangan haraplah aku nak pergikan . dapat pulak pengangkutan tak ada memang tak ah kan . sebenarnya masing - masing pun dah macam cacing kepanasan dalam rumah sebab hujung minggu memang tak ada apa nak buat jadi kita orang rancanglah ke One Utama ni .

One utama ni dekat Damansara je , dekat jugak dengan IKEA dan The Curve . jadi siapa - siapa yang tak pernah pergi Damansara boleh lah pergi . hehehehe kebetulan waktu kita orang pergi sana Affin Bank dengan kerjasama AXA tengah buat program dekat sana . memang ramailah orang dekat tengah tengok shopping mall tu tengok program tu . aku ni tak boleh sikit tengok rang ramai - ramai dekat satu tempat nanti aku cepat pening . tak sampai 10minit kami pun beredar dari situ .

dah berjalan - jalan dengan sakannya pergilah makan , semua tempat pun nak penuh kecuali A&W . semua pun buat keputusan makan burger je . sebenarnya waktu kecil dulu memang selalu makan A&W tapi sejak dah besar ni memang jarang pergi A&W sebab A&W tak ada delivery macam McD . hahaha tapi sekarang ni memang banyak pilihan . ada Subway , Burger King , Wendy's dan macam - macam lagi makanan segera yang ada . ta[i burger yang aku pilih kali ni memang sedap woo . Grilled Chicken Burger . abang dan kakak ipar pilih Moza Burger dan adik ipar aku pilih Coney dog . korang tengokkk jelah gambar dekat bawah ni ok .


ni aku punya .


ni adik ipar abang aku punya .


ni abang aku dan kakak ipar punya .



ni baru betul - betul kita orang punya =P


p/s : aku tengah kekeringan idea ni . gambar je banyak . maaf ye

2 orang komen:

MyMye MyMya said...

la dah tak mkn semua tue....:D

eira said...

huhu knp xmkn plk ?

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS