11 January 2011

entri paling pendek .

hai semua . hari ni aku dah selamat dah daftar cocuriculum . kali ni aku pilih OPKIM atau nama barunya community service . alhamdulillah , kalau boleh sebelum semester 7 aku tak nak dah ada cocuriculum yang kena ambil sebab dia ada dua module . setiap pelajar wajib ambil untuk graduate ye . semester ni aku baru ambil module pertama , jadi secara automatiknya aku kena ambil module kedua pada semester 6 nanti . hari ni kelas pun mula lambat , lecturer pun ramai tak ada lagi . alhamdulillah semester ni semester yang best jugaklah sebab dapat roomate yang sekepala . cuma semester ni bakal jadi semester paling berat jugaklah untuk aku semester ni . walaupun subject yang masuk final ada 4 je . tapi aku kena buat 2 mini project . satu engineering workshop punya subject dan satu lagi medical instrumentation . jadi masa akan banyak habis dekat lab . huhu doa-doalah aku dapat habis dengan jayanya semester ni .

kelas macam biasalah kan . sekarang bolehlah relaks-relaks lagi nanti sekali datang assignment semua memang nangislah kau lepas ni .

0 orang komen:

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS