22 December 2010

Pencarian Blogger Peramah 2011


SEPATAH DUA KATA DARI PIHAK PENGANJUR :

Ahsfantasy24.com kini sedang mencari blog blogger peramah untuk dimuatkan ke dalam list blog blogger peramah sesi 2011. Ayuh membantu ahsfantasy24 untuk mengesan tidak kira blogger lama ataupun baru , asalkan tidak sombong . Saya menjemput semua follower saya dan juga mereka yang tahu tentang pencarian ini menyertainya . Hargai sekiranya anda dijemput untuk menyertai pencarian ini kerana anda juga telah dilihat sebagai seorang blogger yang peramah .

syarat-syarat pernyertaan boleh tengok dekat link ni . siapa-siapa yang nak mencuba digalakkan sertai okey . boleh kita kenal-kenal :)

Kali ni aku dapat tag ni dari ajim. hamik kau . peramah lah sangat kan ajim eira ni kan. btw sedikit perihal tentang ajim ni. dia rakan seuniversiti aku . siapa-siapa yang nak kenal ngan dia boleh klik sini . sorry lah ajim siap promote lagi ni :) jangan marah okey . okey nak diingatkan dekat sini sebarang tag lepas ni tak kan di layan melainkan contest . sebab kalau boleh dalam blog ni aku nak kongsikan sesuatu yang boleh buat manfaat untuk semua .

Empat mangsa bertuah pilihan aku kali ni ialah ... jeng . jeng . jeng

-

-

-

-

-

-

-

-

-



4 orang komen:

ajiem said...

hoho...ckp x peramah...eleh3..
hihi..pemalu yek... wueekk..(^_^)

eira said...

huahua pemalu lah :)

Nina Hirzi said...

Miyu kena tag lah. Heee. Thank you eira! :)

Prettyvrach said...

Thanx for tagging.nanti ML wat yer darling =)

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS