30 November 2010

laman-laman web untuk shopping tudung cantik-cantik :)

بسم الله الرحمن الرحيم



hari ini aku akan kongsikan laman web shopping tudung yang selalu aku singgah dengan harga yang berpatutan sesuai untuk wanita dewasa, adik-adik perempuan dan kakak-kakak yang suka bergaya dan suka berselendang. pendek kata kaum perempuanlah, senang~!

ya aku adalah penggemar online shopping. kekangan masa yang jadikan aku macam ni. walaupun aku tau shopping online ni banyak yang cuba-cuba nak menipu tapi aku masih nak beli jugak. duniawi..duniawi.. huhu :D. aku sangat berpuas hati dengan layanan dan khidmat yang diberikan. dan rasa selamat dari ditipu sebab gerenti 100% tak ada penipuan internet. kan dah banyak berlaku sekarang dan kebanyakan penjual yang aku berurusan ni memang orang melayu dan beragama islam. harapnya tak adalah yang kena tipu lagi lepas ni.


banyak lagi sebenarnya tapi tak kan lah aku nak listkan semua pulak kan. pandai-pandai lah korang cari sendiri ye. usaha tangga kejayaan hehe :DD happy shopping   

0 orang komen:

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS