30 November 2010

Jipaban – My 2010 Santarina

PERHATIAN :


Ini adalah contest kerjasama NUFFNANG & JIPABAN
Untuk turut serta sertai contest ini boleh layari laman web JIPABAN untuk register :)




Pertamanya salam 1Malaysia untuk pembaca blog aku yang tak terkenal mana ini. Tapi itu bukan masalahnya sekarang, sebabnya aku mahu perkenalkan online shopping yang terkenal buat masa ini iaitu JIPABAN. Banyak koleksi pakaian menarik dan berkualiti yang dihasilkan sesuai digayakan untuk kaum wanita , lelaki dan muda belia yang sukakan gaya urban dan moden ada di jual di sini. Harganya adalah berpatutan sesuai dengan kualiti pakaian itu sendiri. Tak percaya cuba kau beli :)



HOHOHOHO!!!! MERRY CHRISTMAS :DD
Selamat Hari Natal kepada semua penganut agama Kristian di Malaysia :)


Dan untuk contest ni aku diminta untuk menyelesaikan task-task yang diberikan oleh pihak JIPABAN sendiri. antaranya adalah untuk siapa akan aku berikan pakaian dari butik online JIPABAN sempena kedatangan Perayaan Krismas pada bulan Disember. dan orang yang sangat bertuah itu adalah kawan satu course di Universiti aku sendiri iaitu Stephanie atau lebih dikenali dengan panggilan manja Steffy :) . Gambar di bawah ni adalah gambar Steffy dengan suaminya. Dia sangat cantik persis seorang model. Pemilik wajah cantik dari Sabah ini juga pernah dicalonkan dalam Top 10 Grand Finalists of Miss Borneo Tourism Queen International 2010 Jadi hadiah ini aku harap sangat bersesuaian dengan dia. hehe :DD


Keratan akhbar yang berkaitan.



gambar dari facebook Steffy. She's hot right??

Dan ini adalah pakaian pilihan aku untuk steffy yang anggun, cantik dan suka bergaya ni. harapnya steffy suka sebab aku rasa dia akan kelihatan lebih cantik jika memakainya pada waktu mengandung. HOT~!!.. Diharapkan hot-mommy-to-be ini akan sentiasa bergembira disamping keluarga sambil menunggu kelahiran bayi sulungnya pada tahun 2011 :). Happy for you Steffy


klik untuk proses tumbesaran :)


Siapa kata orang mengandung tak boleh bergaya? Di JIPABAN segalanya mungkin :)

p/s : Terima Kasih kerana membaca

0 orang komen:

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS