22 June 2010

perasaan ini

tak tahu nak cakap macam mana. macam-macam rasa ada. rasa nak ketawa. rasa nak makan banyak-banyak. rasa nak jerit kuat-kuat.. rasa nak menangis pun ada. kadang-kadang aku sendiri tak tahu ape perasaan yang aku patut ade sekarang. patut ke aku ketawa ? menangis dan sebagainya. sebabnya semua perasaan bercampur baur. mungkin aku banyak berduka minggu ni. minggu yang paling teruk pernah aku rasakan. minggu yang penuh air mata. cinta? penyebab utama kot. aku mengaku aku gagal dalam bab cinta. 


ramai orang kata..cinta tu mematangkan. tapi bagi aku entahlah. cinta ni tak ada yang abadi melainkan cinta pada yang Esa.






p/s : entri paling pendek pernah aku buat. mood tak ada. bye

0 orang komen:

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS