10 June 2010

nak nikon d90 boleh?

aku pun nak ada wishlist jugak macam orang lain. haha wishlist yang aku rasa agak menekan gak lah kalau nak dapat. tapi nak seribu daya kan? so insyallah akan tercapai gak satu hari nanti . ada tak orang yang nak tolong belikan..? huhu  

aku sangat sukakan kamera ni. aku suka tengok gambar yang dihasilkan tampak smooth dan harganya pun boleh tahan mahal gak. teringin nak ada dslr sendiri. sesuai dengan minat aku yang makin mendalam pada fotografi aku perlukan kamera untuk mantapkan lagi hobi aku ni. ren juga sependapat dengan aku pasal kamera ni. seriously aku nak sangat join salah satu course yang saiful nang anjurkan. walaupun harga satu course beribu-riban tapi aku rasa sangatlah berbaloi untuk siapa-siapa yang suke bidang fotografi. nak keterangan lanjut pasal course yang saiful nang buat boleh klik sini 


oh nikon bila agaknya aku boleh dapatkan kau ? errm sedihnya bila tengok kamera ni. sobs * . 

2 orang komen:

Siti Fatimah Nabihah said...

huhu.. hope sis nya wishlist termakbul la erk.~ hehe... =)) kalu dpt mesti best kan?? all the best!!

joegrimjow said...

mahu jugee

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS