16 April 2010

i'm a part time fasilitator :)

tajuk entri macam ape je kan.. hee sebenarnye ceq nak habaq mai sket.. ceq sibuk every weekend buat kerja-kerja part ime ni laa.. part time sebagai fasi di sekitar sekolah menengah di Kuala Lumpur dan Selangor. so far aktiviti masa lapang aku terisi dengan aktiviti berfaedah ni. ye memanglah penat siket sebab hari biasa sibuk dengan kelas.. hari minggu sibuk berfasi-fasian tapi berbaloilah jugak sebab banyak benda yang aku belajar sepanjang program di buat.. setakat ni dah masuk 3kali aku follow program macam ni.. dan aku suka tengok gelagat adik-adik aku ni dalam fasa persekolahan mereka.. life sebagai seorang student sangat best.. tapi xbest la untuk student degree macam aku ni.. banyak sangat kerjanye.. haih quiz..report..test bla..bla..bla.. ok lah aku nak cerita siket pengalaman aku jadi fasi di smkbpj(b).. 


program kali ni berlangsung selama sehari je.. aku bertugas di bahagian logistik.. logistik tu maksud nye bahagian preparation barang-barang.. keje aku hari tu setting power point.. buat chicken dance.. tengok-tengok apa benda yang diperlukan sebelum setiap slot bermula dan kerja utama aku adalah menangkap gambar.. well aku tak pro pun nak tangkap gambar.. tangkap pun pakai hp je.. makanya kualiti gambar pun kurang memuaskanlahkan. haha tapi aku suka tengok budak-budak ni kena brain wash.. sama macam aku selalu kena dulu.. adatlah kan life as student nak berjaya bukannya senang.. jadi kalau nak berjaya banyak cabaran yang perlu diharunginye.. banyak jugak slot yang kita orang buat hari tu .. antaranya slot rumahku syurgaku.. slot sesi debat parlimen versi datuk datin.. slot kasih sayang "saya pegang die punye..die pegang saya punye" dan akhir sekali slot mr extravaganza..  program bermula seawal 8.30 pagi dan berakhir sekitar jam 5.00 petang.





waktu slot rumahku syurgaku (^^,)




"besar punye" rumah!! hehe



slot ceramah " Pemimpin "




sesi merangka rumah..


slot mr extravaganza




muke-muke kena kacau ngan aku ;p



sesi pembentangan mr extravaganza :)



slot akhir : debat parlimen

sepanjang aku dekat sekolah ni.. aku tak berhenti ketawa.. kelakar sangat waktu tengok budak-budak ni happy dengan slot yang kami sediakan.. alhamdulillah semuanya berjalan lancar dan mendapat feedback yang sangat menggalakkan dari pelajar dan guru.. hehe terbaikkk wok!

1 orang komen:

qalbilillah said...

Do email me please..ada bnda nk tnya..
nurfizah_0701@yahoo.com.my

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS