03 April 2009

mimpikan siapa?

hai..
salam semua..sehat tak hari ini?
aku sebenarnya tak ada apa nak cerita..
cuma aku agak musykil..
semenjak dua menjak ni..aku sering..
termimpikan seseorang..
erkk..yang pastinya dia seorang lelaki laa..
tapi aku asyik terlepas tengok muka dia..
cis..kek betul..
huhu betul ke orang cakap..
kalau kita mimpikan seseorang..orang tu tengah cari kita??
hahaha
demm it!
siapakah dia..?
2-3 hari ni asyik mimpi benda yang sama..kenapa ya??
nak kata tak cuci kaki..
sebelum tidur aku amalkan cuci kaki dan berus gigi..
hahaha whatever..
isk..bencinyeeee


p/s : woi mimpi boleh pegi jauh-jauh tak..mengacau tidur aku je..heheh

10 orang komen:

tRuly tO be mYself 'Qa~ said...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
yeker? mimpikan seorang lelaki..
waaa.. nice dreams tUh.. huhu

bagaimanapUn.. jangan fikir sangat tau.. heheh klu mimpi tu nk jadi
kenyataan pUn.. hOpe ia datang dengan baek k dear...??

take care~

<3 wit luv, Qa~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Siti Fatimah Nabihah said...

amboi2.. mimpi prince charmign erk! hahaha

joegrimjow said...

hehe
nanti2 ade ;a 2 org pinang
mase 2///
jgn lupe ajak
kekeke

Ola said...

ko kenal ndak org yg ko mimpikan tuh??

epalgreen said...

kak atiqah :thanks kakak :)

siti :hahak ntah le

joegrimjow : hehek lmbt lagi r

ola : sia nda npk bah sapa orang nya..

Monkey D Luffy said...

wahhhhhhhh... siapakah yang menghantui mimpi mu... asalkan bukan hantu ;p

Framestone said...

maaf bro dtg menggagu kamu didlam mimpi kamu (peh perasan sih he..23x)

cube usha bro dari belakng..same x

Maza's said...

ermmmm awak mimpikan bakal suami la ko....hehe

epalgreen said...

monkey : banyaklah ko

framestone : nape mcm lain je ek?haha

maza : banyak la..haha

pal7 said...

mimpi pal kot..lalala

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS