04 April 2009

err..selamat bertugas PM baru

aku tak tahu lah nak cakap apa..
aku hanya ikut perkembangan semasa aja..
Selamat menjadi Perdana Menteri Malaysia yang baru kepada Perdana Menteri kita yang ke enam..
siapa tak tahu pergi tengok surat khabar sekarang!haha
semoga berlakunya pembaharuan yang adil dan saksama untuk semua lapisan masyarakat :)..
semoga tiada lagi yang terabai..
dan nasib setiap kaum terbela..cecehhhhh
aku harap Malaysia lebih maju dan membangun..
dalam masa yang sama mengekalkan adat resam dan ketimuran yang dipraktikkan dari dulu lagi..
ceehhhh skemanya ayat..
apa-apa pun..
selamat bertugas PM :)


p/s : ade siapa tak tahu PM tu apa?hahaha

7 orang komen:

Siti Fatimah Nabihah said...

selamat bertugas la...
amin...

fezaL Mohd said...

harap lebih bagus dr pak lah lah

Ola said...

yup
selamat jga ntuk pm baru kita..
gud lak..
eh!!mcm mau c takut pm baru pla..
hehe

Monkey D Luffy said...

;0

Liquid said...

tulah hope lebey baik drpd tahun2 sebelomnye. huhu

agak sedey jgk Pak Lah suda turun takhta sbb incek liquid byk kali suda jumpe n serve beliau.!! uhuhuhu.

pal7 said...

kita tgok mana yang lebih baik ek..mg byk perkara yang lebih membantu rakyat akan dibuat..hehe

vidadarisakura said...

pmS?

haha

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS