18 April 2009

Happy 27th anniversary mak dan ayah :)

Happy Anniversary yang ke-27
untuk mak dan ayah..
sedar tak sedar dah 27 tahun mak dan ayah aku kahwin..
lebih setahun dari umur abang aku yang kini berusia 26tahun..

ucapan ni khas untuk mak dan ayah
yang jauh di mata tapi dekat di hati :


terima kasih pada mak dan ayah
yang dah membesarkan eira selama 20tahun ni..

eira bersyukur sangat dapat orang tua yang memahami..
tak pernah sikit pun mak ayah abaikan tanggungjawab pada eira..
eira membesar dengan penuh kasih sayang..
eira doakan semoga mak dan ayah akan selalu bersama..
saat susah dan senang..
saat tangis duka dan ketawa riang..
eira nak mak dan ayah tahu..
yang eira sayang sangat dekat mak dan ayah..
walaupun kita terpisah jauh..
hanya doa yang dapat eira pohonkan disini..
semoga kita dapat bersatu kembali..
di rumah kita..
syurga kita bersama..

ikhlas dari anakmu..
eira

p/s : tetiba rasa macam sebak..erkk

6 orang komen:

joegrimjow said...

waa
da puluh2 anniversary da
omantiknyeew

pal7 said...

selamat ulang tahun juga untuk mak ayah eira...

jgn lupe km salam ye..hehe

Monkey D Luffy said...

romantik ;p

mYshah said...

suweet~

ade kes2 terlupe smpai perang2 x? heehe...

smoga trus berbahagia la kan ^^

Corey said...

Happy Anniversary to your parents too. I'm touched.

vidadarisakura said...

ko ada abang?



hee

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS