18 April 2009

kalaulah..

abaikan tajuk diatas..

langsung tak ada kaitan dengan entri..


aku penat..
dan aku berada dalam keadaan tertekan sekarang..
serius..
aku tak tahu nak mengadu pada siapa..
aku tak pernah rasa macam ni..
lepas satu-satu masalah datang..
bila macam-macam benda yang jadi..
aku jadi serabut..
tak boleh nak control..
otak tak boleh nak berfikir dengan baik..
dan secara tak sengaja tempiasnya terkena orang lain..
yang bestnya..
aku bukanlah jenis yang suka nak marah-marah..
dan kesian pada yang berkenaan..
nasiblah dia faham keadaan aku..
kadang-kadang berdiam diri itu lebih baik kan..
dapat elakkan masalah lain..
sebab mulut badan binasa..
dan sekarang memang padan dengan muka aku..
tanggung aja lah semuanya lepas ni..
dan aku betul-betul tak larat nak hadap semua ni lagi..
selalu benda yang kita tak pernah jangkalah akan terjadi..
sampaikan aku rasa macam..
kenapalah bertimpa-timpa sangat masalah yang datang..
tapi penyelesaiannya tak ada..
aku dah berjanji tak kan mengeluh lagi..
tapi kalau tak mengeluh pulak boleh tension jadinya..


susahnya kalau memendam perasaan..
memendam benda yang bukan kemahuan kita..
tak diberi pilihan untuk bersuara..
hanya boleh relakan aja..
walaupun kadang-kadang nak sangat luahkan nukilan hati ni..
tension sangat bila jadi macam ni..
dan disebabkan masalah-masalah yang datang ni..
aku sering sakit kepala..
arghh..
aku belajar satu perkara..
tak semua yang kita nak kita boleh dapat..
dan ni pengajaran paling berguna untuk aku kali ni..
hari ini merupakan hari yang teruk untuk diri sendiri..
sangat tak boleh tahan bila diri di pressure
menekan gila perasaan ni..


p/s : sesi luahan hati bermula

9 orang komen:

farah liyana said...

kenapa harus pendam perasaan dik?

sebenarnya ia berkaitan apa?

be strong yah!

:)

Siti Fatimah Nabihah said...

huhuhu.. sedih baca post akak kali ni..
hurm.. kak jgn tension2 erk! Rilex jew tau! huhu..
Chayok2!

syariniey said...

sabar banyak2 yer.
biasalah dugaan hidup
allah xberi apa yang kta mahu
die beri ape yang kita perlu :)

Monkey D Luffy said...

semua yg aku mahu selalu x dapat ;)

pal7 said...

eira..
cte la kat pal..mane tau leh kurangkan rasa tensen tuh..

joegrimjow said...

mmg best klu semua impian kite tercapai
hurmm

Adry said...

citer la apa masalah... jagn pendam pendam... mana tau ble tolong...


Adry @ http://www.adrysabry.com

asis said...

rlaxkn otak..
positif k..

mYshah said...

iskh333... sedeyhnye baca. jgn la pendam2 sgt eira, nanti meletop bahaya!
xde kawan yg nak dgr ke?cite kat shah pon bley je... ^^

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS