06 March 2009

my new gadget : Vaio P Pocket Style Pc


 
  
 


comel tak beliau..
hehehe..
ni la die pocket pc vaio..
aku sangat suka..
sangat teruja..
kecik dan senang dibawa ke mana-mana..
bagi internet addicts mcm aku..
sangat sesuai nak bawak mende alah ni..
ringan je..
wohoooo..sukenye
:)

11 orang komen:

crescent said...

woah..best giler!
cres nk laptop vaio..
kumpul duet dulu..hehe

senget said...

wooooooooooo!!!!!
OMG!!!!!!!
demmit!!!!!
arghhhhh!!!
jelesh!!!!
hahahahahahahahahaha...
besh2...
sangat envy dgn anda...
hahahahhahaha...
kem plok cium ku buat cik vaio mu itu yep..
:P

pal7 said...

pal pon nak satu..sambil2 wat katering leh gak bkk blog..lalala

Zheimer Abdullah said...

wooow~ style lah.
chumel + stlish lg tuh..
hmm nk bli gak neyh~

ahmdsyhmi said...

huish.. kayo2...

nape tak beli macbook air je?

lagi best

Liquid said...

uuu... jeles jeles... eheh.

nk soh sugat mummy incek liquid belikan lah seploh.!! agagagag =P

iyayaya said...

wahhhh
best tuh
nak nak nak nak
nak jugakkk

vidadarisakura said...

huh!
aku pun ikut jeles!
tunggu aku pun maw beli!
heee

tapi tunggu aku kaya la.
hehe

KhairiL's said...

huhu...

sony vaio, mesti mahal kan

Monkey D Luffy said...

canggihnyer... jeles2

inn said...

omg..

sangat jeles...

xpe..kalau result gmpak inn mahu itu...

ohh...

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS