05 March 2009

penat.

haih..lately ni aku betul-betul tak cukup tidur..
pinggang..badan..kaki tangan semuanya sengal-sengal je..
dan kekerapan kena sakit kepala..
adoi..
tadi dapat tidur kejap pun nikmat giler..
hehe
waah tak boleh jadi macam ni..
aku kena kurangkan ambilan nescafe ice di malam hari..
ni semua untuk kebaikan aku jugak..
tapi macam mane ye?
tak boleh tahan punya..hihi
minggu ni sangat busy meneman orang ke sana ke mari..
sampai nak tercabut rasa kaki ni..
ada siapa-siapa boleh pinjamkan bahu..?
jadi tempat aku untuk mengadu bomba segala masalah?
haiihh..
ish jangan mengeluh..
aku dah berjanji dengan diri aku..
azam tahun ni kena kurangkan mengeluh..
so..
chill eira..
hidup perlu diteruskan :)
oh ye..
lelaki idaman bila kau nak muncul ye..?
kalau tak dapat kau..adam brody pn jadilah
hahahaha berhenti berangan
senyum**


 
p/s : aku suka dengan adam ni..ahhh cair**

10 orang komen:

FaizalZul said...

kesehatan kene jaga
huhu

My Blog said...

wah... tinggi impian tuuuuu

fezaL Mohd said...

rest lah kawan
tido sepuas2nya ;)

;)

Liquid said...

ouh kita serupa.!
incek liquid pon sangat xbley tido ini minggu. bgn2 tido keje, keje, keje.!! huhu

pal7 said...

tdo kene cukup eira..
kurangkan nesc tuh..untuk kesihatan gak..hehe

Monkey D Luffy said...

muka ku iras2 dier

farah liyana said...

selamat berehat iera

:)

mYshah said...

heehe. rehat tu penting... kne jaga k ^^huhu

smoga dapat jumpe ur adam brody~ ^^

Dato Paduka Masri said...

ko kena pandai curi msa tuk cukup kn tido ko....

hehehehehe....

sebab aku pun salu bz... dan penat... dan sangat penat... jadi take ur time and spend it to your own life...

vidadarisakura said...

chill eira!!

yeah!!


bahu aku ko maw pinjam?
hee

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS