07 March 2009

gelisah

saat ni..
rasa macam tak sedap sangat hati ni..
kenapa ya..
macam ada benda nak jadi..
ya allah..
apa dia ye..
gelisah sungguh rasanya..


dan
tanya sama hati..
kenapa..
orang yang kita sayang selalunya..
menyakitkan hati..
selalu buat rasa benci..
jauhkanlah aku dari sifat-sifat ni..
sesungguhnya..
aku betul-betul tak suka dengan apa yang berlaku sekarang..


dan tanya sama hati lagi..
kenapa kalau tak mampu..
masih mahu meneruskan..
kenapa mesti nak jadi hipokrit..
tak suka perasaan ni..
gundah gulana..
betul ke apa yang aku buat ni?



p/s : ini bukan masalah hati atau buah hati atau makan hati..tapi entahlah ini masalah aku yang tak pernah habis..argghhh..

5 orang komen:

farah liyana said...

gerak hati..
usah dirisaukan sgt dik..
insyaAllah tiada apa yg berlaku..

:)

Monkey D Luffy said...

kena jumpa doktor hati ni

vidadarisakura said...

ini masalah negara ni.


hee

Costa Rica said...

eira: ape yang eira hadapi cr dah lalui n merasai... eira paham kan ap[a yang cr rasa sekarang...nak lepaskn tak mampu,nak teruskan kita tau kita yang bakal merana...
hhmmm sabar je lah..just let it be what ever will be...tapi itu dulu, cr rasa sekarng org yang cr syg tu dah mula bagi perhatian kat cr...kalu tak dlu cr salu kne marah, dengar rungutan n kata2 yang mngecewakan kita..sedey sgt..harap lepas ni die xwat lagi..banyak2 la berdoa...

pal7 said...

dekatkan diri dengan Tuhan..insya Allah hati kan senang..

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS