08 March 2009

hari minggu yang superbbb bizi

this week memang gila bizi..
dan sangat-sangat memenatkan aku..
bila laa nak qada' tidur ni..
hehehehe
letih siutt..
bantal dengan katil tu dok manggil je..
hahaha..
seriusly jadual yang pack..
macam ni la bila jadi fasi untuk program kem dak sekolah..
haaahahahaha
ade ke muka fasi aku neh..
aku ikut je abang aku buat program..
kena jadi fasi..
seronok..
best..
mcm-mcm perasaan rasa..
suke..suke..
tapi macam biasa la..
tidur mesti terganggu punya..
apela aku ni..
asik membebel je kan..
haha nak memuaskan hati sendiri..
rindu pulak nak berblog..
nak rehat..
nak rehat...
p/s : rindu aku tak?hahaha

5 orang komen:

vidadarisakura said...

sahaja eira qada tidur sebab dia ngantuk. amin..
hee

suda aku tolong niat.
haha

pal7 said...

tdo jgn x hengat dunia k..lalala

cuit said...

Tidurla... tidurla.. wahai permaisuriiiii....iii...iiii... jgn lupa basuh kaki.. huhuhu

farah liyana said...

bestnya jadi fasi.

:P

mYshah said...

hu2 nanti da abes bende alah tu rehat la puas2 k~ hope u happy always ^^

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS