24 January 2009

kentut?

ahahaha topik yang menarik untuk aku kongi..cerita ni tak ada kena mengena dengan korang ek jadi kalau ada yang terasa harap dimaafkan lah ye..entri ni hanya untuk suka-suka saja.

korang mesti pernah atau memang hari-hari terkentut betul tak?ahahaha senang cerita semua orang secara purata nya akan kentut setiap hari la kan walaupun sekali..tapi pernah ke kentut bau wangi?ajaibbbb kan kalau kentut bau wangi..hahaha dan pastinya kalau dah kentut mesti keluarkan bau yang kurang menyenangkan kan..

haa kenapa ek kentut berbau mesti ada banyak faktor kn..haha tapi sepanjang aku jadi penganalisis tak bertauliah ni aku tengok antara sebab-sebabnya orang kuat kentut adalah :


  • makan telur banyak kott
hahaha betul ke? aku pun tak pasti sangat tapi kebanyakannye kalau kentut mesti ade keluar macam bau-bau telur tembelang siket..aduiyaii aku bukan la nak kata aku selalu dikentutkan haha tapi bila dah berbau satu rumah sape boleh tahan kan?


  • sakit perut
haaa ni mesti punya laa..kalau dah makan banyak-banyak mesti kentut pun baikkk punya bau..hahaha tambah pulak kalau tak menyahtinja dalam sehari mesti dia punya bau kaw punya..sindrom ni mesti jadi punyalah bila sakit perut nak keluarkan angin senak tu mesti kena kentutkan hahahaha..jadi bila keluar angin jadila kentut


  • angin banyak
bagi korang-korang yang kuat makan angin atau makan benda berangin mungkin ini salah satu sebab jugak laa..haha betul tak kadang tengah-tengah jalan korang ade gak melepas sedas dua kan?hahaha kalau perempuan pulak macam nak terkepit-kepit je muka nak menahan kentut dari keluar..opss bukan aku haa ;p ;p..haa dh kentut sembunyi punggung!!boleh ke?


  • korang sememangnya suka kentut!!
ahaaa orang macam ni memang tak boleh nak kata apa..makan banyak ke tak banyak ke sama je kesannya..bagi dia orang ni kentut tu nikmat kot..bhahahahaha bak kata abang aku sendiri..opss ;p ;p



p/s : sapa yang tak pernah kentut?angkat kaki ahaha..orang tu mesti tak normal..kan..kan?

8 orang komen:

oh Ynn said...

kahkah terus tebeselara nk mkn bepang pulut =.=

*i.am.me.for.myself* said...

haha.. kene cover sket kalau nak kentut tu..

nadia said...

hahaha.
malunyer! :p

Zaza Daud said...

boy za xtaw malu.
kentut sepah.

*za yg nek malu . Adehh.

ahmdsyhmi said...

saya tak pernah kentut..

jujur ni..

uhuhuhu...

Monkey D Luffy said...

aku tak pernah pun kentut

pal7 said...

ketut itu nikmat daaaa

sayangkuelya said...

sonok arr leh kentut!~

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS