25 January 2009

off to Pahang

hehe seronoknye nak balik kampung harini..tak sabar nak jumpe sedara mara yang lama tak jumpa..padahal balik kampung sebab ada kenduri kahwin hahaha..cecehh tak lupa juga nak mengucapkan "Gong Xi Fa Cai" pada semua bangsa Cina di Malaysia..pada yang akan pulang bercuti ke kampung pandu cermat jiwa selamat okey..aku juga tak terkecuali..doakan aku selamat pergi dan balik ye..sayang korang semua :)




best regards........
eira

8 orang komen:

ahmdsyhmi said...

selamat pergi n selamat sampai ye...

Luth Textile said...

t care..

eJump said...

apy holiday...

sEapUt "c@ said...

May God bless u and ur family wif ur safe journey.. Ameen..

Nazz said...

uhuk uhuk uhuk... sambil mengesat air mata.. jalan elok elok yer.. jln jgn mendongak jer..sesekali kena tengok bawah kalau tak nanti terpijak t**k... kih kih

*i.am.me.for.myself* said...

selamat bercuti dan selamat semuanya :)

Monkey D Luffy said...

saper yg kahwin? tak nak ajak aku sekali ke? lapar ni

pal7 said...

slamt pulang..

pahang kt maner??

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS