22 January 2009

benda-benda yang aku tak suka

saja berkongi sedikit sebanyak tentang diri aku..hehe bagi yang nak baca sila lah teruskan bacaan anda dan bagi yang tak suka buatlah apa-apa yang patut ye..ada sesetengah benda yang aku tak suka dalam kehidupan seharian aku..antaranya

:pandaGeli_12: :pandaGeli_12: :pandaGeli_12:
  • lipas.cicak.ular dan yang seangkatan dengannya
aduh aku paling tak boleh tahan dengan lipas dan cicak..mak aih die punye geli..euww..aku tak suka lipas && cicak..tapi ada banyak sangat kat tempat kasut kat rumah ni..aduih laa jangan kau beranak pinak sudah..aku mula geli dengan cicak semenjak insiden cicak jatuh dekat kaki aku..alahai dia buat-buat senam robik atas kaki aku waktu tu..melekat je..geliiiiiii..boleh kata sebarang jenis serangga yang terbang-terbang aku tak suka.macam mana nak buat ek


  • bilik bersepah
aku jenis yang pembersih orangnya..walaupun aku sering dilihat serabai oleh kawan-kawan aku tapi bab-bab kebersihan bilik memang aku jaga..maaf ye pada rerakan yang kenal dengan perangai aku ni..sebabnya bilik adalah tempat untuk aku tidur..bila bilik bersih boleh la nak layan feeling-feeling ni..hahaha aku kan kuat berangan semenjak dua ni ;p ;p



  • singki kotor
waah ini memang tak boleh tahan..aku paling geli bila sisa makanan yang tak lepas nak basuh tu tersangkut-sangkut dekat bahagian penapis singki tu..waah dia punya kaler..dia punya bau..makaih menusuk kalbu la waa cakap lu..nk cube?cube kau kumpul sisa kari dan bau..fuuhh nyaman kan..hahaha



  • perokok tegar
sebabnya?mulut berbau dan gigi kekuningan..lagi ketara bila orang perempuan yang merokok..dia punya kuning gila pekat..bila tengah bercakap nak pandang pun geli inikan pulak bau nafas dia..kalau ye pun nak isap rokok rajin-rajin laa gosok gigi ye..biar kuning janji bersih ok..hehehehehe


  • meludah
aktiviti meludah ni dekat mana-mana pun boleh nampak..dalam bas..dekat-dekat jalan..kadang-kadang aku kesian kat orang yang buat benda-benda macam ni..tak ada kesedaran sivik langsung..ikut suka hati kau je nak meludah..ingat jalan ni bapak kau yang punye ke?dasar pengotor..padanlah dekat negara kita ni banyak betul cleaner..semuanya sebab nak bersihkan benda-benda macam ni la..masuk tandas pun sekarang kena bayar..adess



benda-benda ni je dah cukup buat aku tak selesa..mungkin aku agak cerewet tapi aku sukakan persekitaran yang bersih..kau tak suka?kau punya pasal laa..ade aku kisah??chaoowww

11 orang komen:

diLL said...

uih..gler xsuke perokok nih~~

Suhaila said...
This comment has been removed by the author.
Suhaila said...

salam perkenalan dari suhaila...
nice to know u.
me kaseh coz sudi melawat jiran baru,
huhuhu...
peace v!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

aku tak suka pada perokok gak!!!

Monkey D Luffy said...

kamu x suka perokok? camana ler nasib kapten ni

epalgreen said...

ahhh..
sudahlaa kapten..
si boya tembaga..
haha ;p ;p

Adry said...

uiiiyaii banyaknya yang digeli kan... huhu....

Nur Najwa said...

hellow akak =)
saye paling tak suka cicak jugak, huhu :D
asyik bunyi jek, sebab penah cicak mati dlm sinki O_o
-_____- huhu
:D

nuaeman said...

Aku geli lipas... jee

pal7 said...

naseb bek pal da menti rokok..

*ade chance lagi la nih..hehe

nadia said...

i ta suka lipassssssssssss!
and smoker!

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS