03 January 2012

teaser FYP Project

assalamualaikum.

blog ni tak lama lagi bakal dihujani dengan entri pasal FYP aku je. siapa tak suka tak ada paksaan. aku pun tak ambil pusing sangat orang nak cakap apa. biasalahkan lumrah manusia. ada je yang tak puas hati dan aku tak dapat nak puaskan hati semua orang sebab aku pun manusia biasa saja. oklah berbalik pada entri. sekarang ni tengah menghabiskan sisa-sisa cuti yang dah nak habis. lagi seminggu je aku akan pulang ke hostel dan bermulalah balik kehidupan aku sebagai seorang pelajar uniKL BMI.

cuti kali ni rasa singkat sangat. sebab sebulan lebih je, rasa macam sekejap sangat masa berlalu. dan dalam sebulan tulah macam-macam perkara yang jadi. tak perlulah aku nak tuliskan semuanya di sini. adakalanya setiap masalah yang timbul bersifat peribadi jadi tak manislah nak cerita sangat pasal personal dekat sini. karang ada yang muntah hijau -_-".

dikesempatan yang ada ni, aku nak ucapkan Goodluck untuk semua classmates aku yang bakal buat FYP macam aku jugak. walaupun ade yang tak tahu aku ada blog pun hehe. harapnya semoga kejayaan milik kita :). semoga kita dapat grad with flying colours~!

rancangnya nak buat ginilah tapi sekarang tengah fikir-fikir macam mana nak keluarkan suara pulak. dan memang memeningkan kepala ok. sabar jela.sedikit pengenalan pasal projek aku ni. aku diminta untuk buat projek untuk orang cacat dan spesifikasinya adalah untuk orang yang bisu dan seperti yang korang tahu kalau bisu mestilah tak boleh nak bercakapkan. projek yang bakal aku buat ni menggunakan morse code sebagai medium komunikasinya.

tak senang ok. susah jugak sebenarnya. tapi aku cubalah buat yang terbaik. sedih tiba-tiba :P

 

p/s : video die panjang sikit. huhu sorry

1 orang komen:

Oke Deh !!! said...

ini pasti blog nya muda-mudi ya..... salam kenal

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS