28 January 2012

saya dah mula bizi

assalamualaikum.


waktu menulis entri ni, baru je balik dari jalan pasar.walaupun kelas tak pack macam semester-semester lepas tapi banyak kerja yang menanti. sabar jelah. mengenai FYP pulak, banyak komitmen yang diperlukan. penat badan, penat otak.

semester ni akan bermulalah aku keluar masuk lab sepanjang sem ni. tak apa lah, semester akhir je pun. buat sehabis baik ajelah. sekarang ni tak nak buat kerja last minit dah. banyak nanti kerja bertimbun sudahnya sakit je memanjang.

oh ya, nak perkenalkan blog baru aku. blog ni khas untuk FYP degree memandangkan semua pelajar diarahkan buat blog tentang FYP, dan aku tak terkecuali.ni dia laman web nya. http://sophisticay3rd.blogspot.com... life? biasa-biasa saja. dah tak nak dah memikirkan hal sedih. sekarang nak banyak fokus pada pelajaran dan kerjaya. doa-doakan aku dapat kerja cepat nanti ye. amin

0 orang komen:

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS