01 December 2011

Selamat Pengantin baru

assalamualaikum.
just a quick update after a longgggg hectic week . pheuww penat.


pada 26 November baru-baru ni adik ayah telah selamat menikah dengan pasangannya Anuar. alhamdulillah dengan 2 kali lafaz makude aku sudah pun sah bergelar isteri orang. haha tak boleh nak berangan budak-budak lagi dah sebab dah jadi wife orang sekarang. jadinya kena menjaga keharmonian keluarga ajalah lepas ni.  semua family members kena baliklah kan meraikan pengantin baru ni. aku dan keluarga tidak terkecuali. sebenarnya minggu tu aku pun baru je habis final exam so memang ngam-ngam ajelah balik kampung kali ni. penat memang penat jugaklah tambahan pulak ramai sedara mara yang datang. tak menang tangan nak layan sebenarnya.

apa-apa pun, aku nak ucapkan selamat pengantin baru buat makcik yang agak rapat dengan aku ni, Norsazilla bt. Hanapi. Tahniah daripada eira dan family atas perkahwinan ni. Semoga pakude dan makude bahagia hingga ke akhir hayat. Semoga cepat menimang cahaya mata penyeri keluarga. update kali ni banyak nak tempek gambar waktu makude nikah je dulu. waktu kahwinnya akan di publish kemudian . so stay tuned keh.

sedikit cerita pasal makcik aku ni. kita orang memang agak rapat. kalau dia ada masalah dia akan kongsikan dengan aku, macam tu juga aku. bila balik ke kampung ayah, mesti aku akan tidur bersama dia atau bersama sepupu perempuan aku yang lain. ada terasa sedih sikit. yela lepas ni dia dah bersuami. tempat dia adalah disisi suaminya. syurganya. dia adalah seorang wanita yang tabah. aku sangat mengagumi ketabahan hidup yang ditempuhinya setiap hari.semoga bahagia selalu bersama uda :)

dekat bawah ni semua hasil tangkapan dari kamera abang aku. pakai dslr canon je.layan gambar ok.

sebahagian hantaran dari pihak pengantin perempuan







 


2 orang komen:

Fariza said...

selamat pengantin baru :)
x sama pun muka mcm fariza.
ehehehehe :p

eira said...

ada sama sikit..
buweks

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS