15 November 2011

thank you, sayang

assalamualaikum

just a quick update from me


12 November 2011. hari yang paling best sekali. sebab dapat spend masa sama-sama orang tersayang. alhamdulillah masih diberi kesempatan untuk merasa kasih sayang kurniaan Allah. syukur. harap berpanjangan sampai bila-bila. petang Sabtu tu, keluar lah sekejap dengan si dia. pergi Pavilion tengok goggles untuk dia pakai dengan helmet dan motor baru dia nanti.


macam biasa, oakley punya brand akan selalu jadi pilihan si dia. aku yang sememangnya dah tau minat dia hanya mampu tersenyum saja bila dia bertanyakan warna apa yang sesuai untuk goggles dia pakai tu. dan akhirnya kami memilih warna hitam menawan untul goggles dia .semua tu tak berhenti dekat situ saja. hari tu memang hari sakan dia bershopping.dan untuk aku, dia belikan perfume Body Shop yang baru. aku memang suka wangian dari Body Shop. banyak pilihan dan wangi. selain tu aku sempatlah usha-usha lomo camera.


dah penat berjalan aku dan si dia pilih untuk makan dekat Pizza Hut je. macam biasa aku akan order cheesy chicken meatballs wif carbonara yang superbbbb sedap dan si dia dengan spagetti nya. add ons pizza and chicken wing. makan yang selalu kami order bila ke sini. waktu lepas makan dekat Pizza Hut ni la part yang paling best sekali. ada kejutan untuk aku dari si dia. thanks b. you make me smile for the whole day ok. tak sangka pun akan dapat secepat ni. suka woi. ingat senang ke nak dapat hadiah macam ni? thank you very much sayang. layankan jela picta dekat bawah ni ok.




terima kasih sayang. waktu dapat ni memang tak terkata. sengih je banyak-banyak dekat dia. segan pun ada. tapi hati ni suka gila. aku suka sebab simple je cincin ni..
p/s : abaikan jari jemari gemok aku tu ye.










2 orang komen:

Fariza said...

wiwit :) xlama lg ea. hehehehe

eira said...

lambat lg :)
kamu dulu.

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS