10 November 2011

tak sabar nak tunggu cerita twilight breaking dawn keluar :)

assalamualaikum..

waktu menulis entri ni, aku sedang berada di hostel untuk ulangkaji setiap subject yang masuk final exam bermula 16 November ni. senyap sunyi je hostel ni dan sangat tenteram. tenteramlah sangatkan . hahaha ni ada jadual final exam aku.

16 November - Discrete Signals and Systems
21 November - Technopreneurship
22 November - Electronics in Theraphy & Disability
23 November - Medical Imaging

oklah tak nak melalut panjang. berkenaan dengan tajuk entri kali ni. aku sebenarnya tak sabar menunggu keluarnya movie Twilight yang baru, Twilight Breaking Dawn di pawagam 18 November ni. memandangkan aku dah ikut cerita twilight ni dari dulu lagi, memang aku menunggu-nunggu cerita ni keluar


dalam cerita ni, Bella akhirnya kahwin dengan Edward . dan yang bestnye bella mengandung. hahaha agak tak sabar sebenarnya bila tengok trailer cerita ni. tapi aku sangat kesiankan Jacob. die masih nak lindungi Bella walaupun Bella dah kahwin dengan Edward. bestnya kalau dapat boyfriend macam ni.

p/s : mana nak download cerita2 best eh? huhu :P

0 orang komen:

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS