31 October 2011

Makan-makan di Ayam Penyet AP Sri Gombak bersama-sama OPKIM Organiser Program Tambun

assalamualaikum..
just a quick update from me.
tajuk entri dah panjang tak nak kalah :P


sebenarnya ni cerita basi. tapi nak update jugaklah kan life dekat BMI terchenta ni . 23 haribulan 10 hari tu kami selaku OPKIM Organiser Tambun, Perak dah sepakat mengadakan makan-makan di ayam penyet AP yang ditaja khusus oleh Project Manager kami , ZULU a.k.a Zulkifli . Alhamdulillah hampir ke semua organiser datang untuk tidak menghampakan PM yang dah bersusah payah meng"organise" makan-makan ni .Tempat Ayam Penyet ni tak jauh pun dari kolej aku, dekat Sri Gombak je pun . apedehal huhu :P

Apa yang aku boleh cakap, masakan dia sedaplah jugak tapi kurang kaw pedasnya. yelah aku kan minat makanan pedas macam pecal ayam dan lain-lain yang selalu aku makan. makanan aku kalau tak pedas memang bukan aku lah tu yang makan. kita orang semua dah macam satu family, masa makan-makan tu macam-macam benda yang dibualkan dan masa berlalu dengan cepat sekali.

oklah kita layan gambar yang tak seberapa ni dulu ye. semoga jadi kenang-kenangan abadi untuk OPKIM Module 2 S2/2011


ayam penyet nyet-nyet :P


menunggu masa untuk makan :)


bersama Sir Roy selaku Penasihat OPKIM.


edisi borak-borak beramai-ramai ^-^

tak banyak pun gambar sebab semua pun tengah semangat makan waktu ni . lepas ni aku dah habis Module Co-Q . ni kenangan akhir bersama budak-budak Module 1 dan Sir Roy. kalau ada orang nak belanja lagi, ok je kan. makan free je pun tak nak pergi memang rugi wok.

minggu ni minggu akhir untuk siapkan semua kerja-kerja yang tertangguh sebab lepas ni tinggal 2 minggu je lagi sebelum masuk dewan jawab Final Exam . Good Luck untuk semua classmate , BMI'an's . semoga apa yang kita pelajari dekat sini membuahkan hasil yang baik untuk kita semua nanti insyallah . Have hope. have faith. amin ya rabb











0 orang komen:

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS