24 September 2011

Presentation medical day " General Anaesthetic Machine "

assalamualaikum w.b.t

Alhamdulillah minggu ni berjalan dengan lancar walaupun aku kena migrain yang sangat teruk dan menyebabkan aku hilang fokus seminggu ni . sakit die sampai sebelah kepala je berdenyutnya . tapi alhamdulillah aku berjaya jugak atasi walaupun migrain ni sepatutnya kena cukup tidur dan kurangkan stress . dan masalah yang timbul pun sebab aku kekurangan tidur dan kerja yang perlu di submit terlampau banyak . kesian kan . student life memang macam ni T__T .

oklah kita cerita pasal event kali ni . event kali ni sangat bermakna pada aku dan kawan - kawan sekelas sebab  event ni sebenarnya penentu gred aku untuk subjek Electronics in Therapy and Disability . walaupun sir yang mengambil markah adalah supervisor aku sendiri , Sir Syazwan tapi aku tak nak lah buat main - main . dan banyak info berguna yang aku dapat dari Medical day ni .

Berkenaan event kali ni aku dan kumpulan ditugaskan kunon - kunon nye sebagai pembekal barangan mesin perubatan di hospital - hospital . Tugas kami satu kumpulan adalah menarik minat pembeli iaitu "Sir Syazwan" untuk membeli produk kami . lagi berkesan cara kami menarik pelanggan , lagi bagus gred kami nanti . dan produk kumpulan aku yang paling besar sekali iaitu General Anaesthetic Machine . Sedikit info mengenai GA Machine ni dia adalah sejenis mesin yang digunakan untuk membius pesakit terutama sekali di kala pembedahan . dan banyak sangat fungsi dia dan sangat mengujakan aku . jum kita layan gambar yang tak seberapa dari hp aku .


p/s : sila abaikan muka berminyak itu :P
aku bersama - sama General Anaesthetic Machine yang berharga RM160 , 000.00


michelle :)


munirah


4/5 daripada kumpulan


ada macam supplier barang tak ? hahaha


bersama - sama Sir Syazwan , selaku lecturer subjek ETD

apa - apa pun aku sangat seronok dan berpuas hati dengan event kali ni . segala kerja keras yang kita orang lakukan sangat berbaloi bagi aku . terima kasih jugak dekat kumpulan aku , Michelle , Dalila , Afiqah , Munirah sebab berikan 100% komitmen sepanjang event berlangsung . xoxo sayang korang semua :)

2 orang komen:

NMH said...

waaa....cam best je machine tu

eira said...

memang best pun :)

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS