01 July 2011

cinta itu tak semuanya indah

aku menangis bukan kerana aku memerlukanmu , bukan kerana aku mahu kau kembali padaku tetapi kerana aku akhirnya menyedari aku terpaksa belajar untuk melepaskan kau pergi .


soal hati tiada undang - undang apatah lagi paksaan .


cinta yang tidak berbalas itu bagaikan layang - layang putus talinya .


sejauh dan sedalam mana pun cinta kita terhadap seseorang , kalau ia tidak berbalas sukar untuk mengakhirinya dengan perkahwinan .


cinta tidak selalu bersama jodoh , tetapi jodoh selalu bersama cinta .



kahwinilah orang yang lebih mencintai diri kita daripada kita mencintai diri orang lain . itu lebih baik daripada mengahwini orang yang kita cintai tapi tidak menyintai diri kita kerana adalah lebih mudah mengubah pendirian kita sendiri daripada mengubah pendirian orang lain .




cinta akan hidup bersama dengan waktu , apabila waktu itu mati , maka matilah cinta itu



renung - renungkan .

0 orang komen:

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS