16 June 2011

Template baru

hai korang . hari ni saja tak ada kerja mengemaskini blog yang rasanya dah bersepah gila . hari ni aku tukar sikit blog aku ni dari 2 collumn jadi 3 collumn . dan yang paling penting header domo ni tak kan aku tukar sebab aku memang suka DOMO ni dan benda - benda yang comel . rasa - rasanya sekarang ni aku ada berminat jugaklah dengan layout blog yang berwarna pink . al kisahnya dulu memang aku tak berapa nak suka lah warna pink ni . tapi lama - kelamaan sifat keperempuanan aku ni datang dan sikit demi sikit aku mula suka kan pink . bukan pink yang lembut - lembut tu tapi pink yang ada garang sikit .

jadinya nak mintak pandangan follower - follower yang tercinta blog ni untuk komen sikit blog ni . tapi sebenarnya pemilik blog memang dah suka dah pun blog berwajah baru ni sebab rasa macam lebih kemas dari yang dulu . dengan penggunaan read more dekat tepi tu menampakkan lagi kekemasan sesebuah entri yang aku tulis . 

p/s : terima kasih :)

2 orang komen:

syarifahsidrus said...

cantik dah ni :)

eira said...

terimakasih

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS