21 April 2011

selamat hari lahir buat busu dan ayahanda tercinta

hai . hari ni terasa nak update lagi blog ni . tapi tak banyak sangat pun yang nak diceritakan . cuma nak cerita sikit yang esok adalah hari lahir busu aku . jatuh pada bulan yang sama dengan hari kelahiran ayah cuma berbeza tarikh . busu 22 hari bulan , ayah pulak 24 hari bulan . tapi yang pastinya ayah lah lagi tua dari busu :P . sebenarnya busu ni adik kepada mak aku . dia yang paling bongsu jadi kenalah panggil busu kan . biasalah orang Melaka kan mesti anak bongsu dipanggil busu . sebenarnya tak ada apa yang dapat menggambarkan betapa aku sangat menyayangi kedua-dua makhluk Allah ni . seorang pak sedara , seorang lagi ayah kandung . dua - dua banyak sangat jasanya pada aku . terutama sekali ayah . dekat bawah ni ada 45 versi ucapan selamat hari lahir dari pelbagai negara . hehe khas untuk busu dan ayah :)


special credit to : cisdeldotcom :P

selamat hari lahir busu ,
walaupun kita jarang sangat berjumpa sebab masing-masing sibuk , eira harap silaturrahim antara kita tak kan pernah terputus . doa eira agar busu sentiasa dilindungi dan dirahmati Allah selalu , mendapat keberkatan usia seiring dengan bertambahnya amal soleh . 

selamat hari lahir ayah ,
pertamanya eira nak ucapkan selamat ulangtahun perkahwinan yang ke 29 tahun buat mak dan ayah yang jatuh pada 18 April yang lepas . walaupun hari jadi ayah 24 April ni eira saja nak jadi orang yang pertama sekali wish heheh . selamat hari lahir yang ke 52 tahun ayah . terima kasih sebab mendidik dan membesarkan eira dengan susah payah sampai eira jadi manusia yang berguna . terima kasih jadi kawan dan pendengar yang setia bila anakmu ini dilanda kesedihan dan kepayahan . ayah dan mak sentiasa ada disisi . pengorbanan ayah selama ni tak kan pernah dapat eira lupa . doa eira , moga ayah sentiasa dilindungi Allah dan mendapat keberkatan hidup di dunia dan akhirat . amin

0 orang komen:

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS