21 January 2011

header epalgreen yang baru

hai semua . sihat ? aku tak berapa sihat dah ni memandangkan dah sakit-sakit tekak dengan rasa nak kena selesema . kemungkinan besar kena demam ni . aku ni kalau dah demam lambat sikit nak baik . nampak sangat antibodi badan ni lemah , lemau semacam huhu T_____T . ok lah hari ni nak cerita pasal header yang baru siap . panas lagi header ni tau . kuikuikui . terima kasih bro faizal && sis fashitah sebab buatkan aku header ni . ye aku memang mengakulah aku tak pandai sangat lagi pakai photoshop bagai , jadi aku tempah je dekat bro ni . yang bestnya kan dia ikut spesifikasi header yang kita nak dan harga pun ok RM10 saje . kalau nak tempah bolehlah ke blog bro ni dan berurusan dengan dia . picit-picit  sini ok :) .


best berurusan dengan bro ni sebab dia sangat faham situasi aku yang tak ada internet dekat hostel ni . susah jugak aku nak berurusan dengan dia sebab kebanyakan masa aku di hostel yang wifi nye bukan aku seorang je yang nak guna . tapi bro ni ok je walaupun aku lambat sikit bayar dan lambat bagi berita . maaf sangat-sangat , tak sengaja . bukan sebab apa , aku memang tak dapat nak baca langsung email dekat hostel ni . memang terbaik ah uni aku ni . T___T . kalau bro faizal baca ni , eira nak ucap terima kasih banyak-banyak sebab memahami situasi eira dan buat header cool , domo ni untuk eira . eira nak cakap yang eira double , triple happy tengok header baru ni . sesuai dengan mood eira yang suka tengok benda-benda comel dan ceria macam ni . oklah dekat bawah ni antara hasil kreativiti bro ni dalam hasilkan header jadi korang boleh nilai sendiri macam mana , seriously semua lawa-lawa .





special credit to terbiut.blogspot.com


waktu mula-mula nak tempah tu aku banyak kali jugaklah fikir menatang apa aku nak letak , sampailah aku cakap dekat bro faizal , mintak dia design je ikut suka hati dia . dan aku paling tak sangka dia akan buat domo sebab tak terfikir langsung pun pasal domo waktu tu . terima kasih sekali lagi bro :) ni lah dia header aku yang baru . yang aku dah siap tempek dah pun dekat atas nun . amacam ok tak ? hehe korang tak suka korang punya pasal janji owner blog ni suka . ahahaha ( gelak kaya ) .


lepas ni harap-harap badan aku cepatlah sihat . aku lemah sikit kalau badan asik lemau je . entah-entah ni kes berjangkit dengan anak buah aku si damia . tapi tak jugak kot , sebab aku pun banyak hari dah kena hujan untuk minggu ni . salah aku jugaklah sebab malas makan ubat jugak huhuhu :DD . doakan aku sihat-sihat aja ok . sampai sini dulu , tata nanti update lagi

1 orang komen:

Anonymous said...

lawalah header baru epal :)

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS