19 November 2010

makan-makan time :DD

sebenarnya aktiviti ni dah lama jugak la rancang. lama tak lama mana je 2-3 minggu macam tulah boleh kata. aku rancang nak makan-makan dengan kesayangan aku ni. satulah benda yang buat aku sangat sayangkan dia. dia jenis yang tak kisah. terima seadanya. tak pernah nak merungut. lagi-lagi kalau bab makan. tapi tulah ada jugak yang dia tak boleh makan. huuhu. semalam aku pegi makan-makan siket dengan dia. walaupun aku sendiri pening dekat mana nak celebrate birthday dia kali ni. tak celebrate apa pun sebenarnya. makan-makan sikit je. awal-awal ingat nak beli kek tapi dia tak nak pulak. jual mahal betol~!hehe. mula-mula teringin sangat nak makan siakap stim. ala-ala masakan melayu gitu tapi last-last tak jadi jugak sebab tak tau tempat makan mana yang best dekat sekitar Kuala Lumpur ni. dan akhirnya kami memilih untuk makan dekat pizza hut je. huhu sorry sayang.ada lah siket gambar-gambar yang sempat aku tangkap dengan dia. dapatlah jumpa dia sekejap. 


makan-makan jom :)


spagetthi. meatball. pizza. salad. mushroom soup. ice chocolate. chicken wings ade lagi tapi tak ingat hahaha :D


yummeh..yummeh sakan makan sampai kembong :DD


haha this picta is kinda awesome :DD


waktu ni memang aku nak tergelak besar lah tengok telatah dia makan. saja lah tu nak buat muka. and this is his favourite jacket i guess. ape-ape pun terima kasih sebab luangkan sikit masa untuk eira. walaupun dia baru je lepas excident minggu tu. dia gagahkan juga melayan kerenah aku ni. thanks sayang <3 xoxo

p/s : aktiviti kali ni agak menambahkan kalori aku yang sedia ada gemok n berlemak sana sini ni. haih kuatkan semangat. nak kurus ! 



0 orang komen:

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS