30 October 2010

final exam

adat jadi seorang pelajar..benda-benda ni tak pernah putus-putus mengejar aku..hehe ape lagi kalau bukan EXAM.. pejam celik pejam celik dah nak dekat setahun aku dekat BMI.. so aku ada dalam 2tahun lagi nak habiskan pengajian and guess what? i am tired of exams~! 


dan aku penat lah dengan life aku sebagai pelajar sekarang. aku kekurangan masa tidur dan riadah.setiap hari kena ngadap lab dan assignment.viva and presentation pun melambak2. lepas habis satu.2-3 assignment datang. mak aih. sampai aku rasa aku duduk dekat BMI tu bukan untuk belajar tapi untuk siapkan kerja. haha adoi.


dan minggu ni adalah minggu study week. barulah dapat rehat sikit. otak aku penat. badan pun. tidur hari-hari pukul 2-3 pagi. kelas pulak selalunya pukul 8 pagi. letih wa cakap lu. zaman diploma dan degree sangat beza. diploma boleh lagi nak enjoy-enjoy. degree? jangan haraplah. nak tidur pun tak nyempat. sabtu ahad pun hidup tak senang asik nak memikir assignment. hee dah banyak sebenarnya aku mengarut. aku cuma nak inform yang final exam akan bermula 8 november ni. dan blog ni mungkin terabai balik buat sementara waktu. 


8 november 2010- engineering mathematics 4
9 november 2010-physiological measurement
11 november 2010-network analysis
12 november 2010-essential management principle
15 november 2010-introduction to microprocessor


doakan aku ye. seram sejuk dah ni :P

0 orang komen:

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS