17 December 2009

tag tig tug... versi bosan


1. Adakah anda rasa anda hot?
siapakah anda?

aku tak hot.. aku panas je haha..aku seorang perempuan biasa yang punyai kehidupan macam manusia lain jugak.


2.Upload gambar kegemaran anda






3.Cerita pasal gambar?

gambar ni di ambil waktu raya haji baru-baru ni. ni aje gambar aku dengan ayah yang terbaru sebab ayah tak suka amik gambar. saya sayang ayah saya :)

4. Bila kali terakhir anda makan pizza?
bulan lepas.. dengan shafarin samat..best sangat..bilalah dapat jumpe lagi??

5. Lagu terakhir yang anda dengar?
wali band-tetap bertahan.. so meaningful :)

6. Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
main facebook && tengok2 blog orang

7. Selain nama sendiri anda dipanggil nama apa?
eira.



8. Tag lagi 6 orang
1. bellynabila
2. laralia
3. seaput
4. nik
5. adik seety
6. fariza



9. Siapakah orang No.1 pada anda?
my very very best friend from secondary school sampailah sekarang.. sayang kau bella


10.Kata sesuatu mengenai orang no.5
dia blogger yang selalu singgah blog aku..thank you adik

11.No.3 ada hubungan dengan siapa?
awakkk..perlu ke saya mentioned nama dia dekat sini? tidak kot hanya saya dan dia yang tahu :)

12. Bagaimana pula orang no. 4?
salah seorang blogger juga.


13. Pesanan kepada orang no.6?
walaupun kita jarang jumpa..aku tetap ingat kau selalu; bestie.. friends forever (^^,)


14. apa kelebihan yang anda nampak pada orang no.2 ini?
dia sangat tabah.. setiap penulisannya melambangkan apa yang terbuku dalam hatinya.. be strong friend!!

5 orang komen:

Fariza said...

aku ke?????

(^.^)

sgt rindu korang semua !!!!
huhuhuhuhuhuhuhuhu

*boleh buat frame gmbr.
*tlg ltk pict shafarin samat

bell nabila said...

haha..terharu siot.syg ko jugak!

Anonymous said...

fariza : shafarin tu ren laaa..no picta please

bella : hehehe :P

CACHA said...

dear,

i da tuka link blog ok.
http://cachachannel.blogspot.com

Fariza said...

tau ren tu shafarin

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS