04 September 2009

awak..

awak..
maafkan saya kalau..
saya tak pernah menelefon..
tak pernah bertanya khabar lagi padamu..
kerana pada saat ini saya benar-benar mahu sendiri..


awak..
maafkan saya kalau..
saya mula menjauhkan diri..
saya mula mahu melupakan..
sesungguhnya itu bukan kemahuan saya..
saya cuma mahu ruang untuk diri sendiri..


awak..
maafkan saya kalau..
selama ini awaklah tempat saya ketawa..
tempat saya menangis
tempat saya mengadu..
tapi kini tidak lagi..
hanya wujud jurang antara kita..


awak..
jika awak baca rintihan ni..
saya harap saya dapat melupakan..
setiap kenangan dengan awak..
supaya..
awak juga dapat melupakan saya dengan amannya...
dan menerima semua takdir yang kuasa dengan redha..







awak..
selamat berbahagia..



4 orang komen:

joegrimjow said...

sedey je klu org tu baca

tp..
ni cakp kat benda kan?
bukan org

kan kan

sEapUt "c@ said...

awk.. =(

green said...

sapekah..

atau..

apekah..

??

farah said...

mmg sedey.

cool layout.

:)

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS