11 August 2009

i luv my girlfriends :)



bila tengok gambar ni aku tergelak sendiri..tulus dan kudusnya muka kami masa zaman sekolah dulu..sekarang bila semakin menginjak dewasa semua nya dah berubah dan mereka pun..siapa ya mereka ni?they are my bestgirlfriends :)..i miss them much. my pretty girlfriends. rindu tahu tak..mereka-mereka ni sudah lama berkawan dengan aku semenjak dari zaman sekolah menengah lagi..tak sangka semua dah besar panjang dan semakin cantik menawan..hehe


ni anis..aku sangat adore dengan dia..sekarang tengah buat degree di USM..seorang kawan yang bagi aku sangat berbeza dengan orang lain..luarannya dia seorang yang sangat kelakar..dalamannya penuh dengan misteri menjadikan dia lain dari yang lain..dia selalu jadi tempat untuk aku meluah perasaan..walaupun dia jauh tapi bila ada masa kami akan bertemu dan keluar bersama-sama..anis kau dah banyak berubah dan aku suka dengan perubahan tu..kau kini wanita ayu :)

ni syara..one of my lovely girlfriends..syara ni pendiam sikit tapi sangat baik hati dan lembut hati..selalu ada bila aku ada masalah dan perlukan seorang kawan..teringat waktu zaman-zaman sekolah dulu kalau anis ada syara tak ada rasa macam tak lengkap pulak duo bestfriend ni..sekarang syara belajar di UniKL-BMI course degree in elektronics..tak sangka sangat semua dah besar-besar rasa macam semalam baru habis zaman persekolahan..oh i miss my school memories..


ni pija..pija ni memang kawan rapat aku waktu zaman sekolah menengah dulu..balik sekolah sama-sama..kitorang semuanya kelas bersebelahan..bila waktu rehat masing-masing duk tunggu depan kelas menanti setiap ahli kumpulan ada dan bergerak ke kantin sama-sama..oh best sangat bila dikenang-kenang balik..rindunya  zaman sekolah dulu..pija sekarang dah selamat jadi nurse di hospital gleneagles ampang..kalau aku sakit boleh dapat free tak fizah?? dia cakap dapat free injection boleh lah..huuuuu aku cukup takut dengan jarum suntik..



yang comel ni nama dia nabila tapi kitorang biasa panggil die bell..die sekarang buat degree di UITM Melaka course apa aku tak ingat pulak..kawan yang tak sombong dan baik..dia antara kawan-kawan rapat dan kawan terbaik yang aku pernah ada..walaupun jauh kita orang selalu je contact bila ada masa..miss you bell :)



ni pulak asnida..aku baru je kenal dia tapi rasa macam dah lama sangat kenal dia..aku mula rapat dengan dia waktu belajar di Aptech dulu..sangat lovely, caring dan friendly..seronok kawan dengan dia sebab dia jenis yang kuat gelak dan bila dah gelak tak boleh nak berhenti..haha sekarang semua dah jauh-jauh tah bila dapat jumpa lagi..nasib baik ada facebook dan yahoo messenger yang merapatkan lagi hubungan persahabatan ni kalau tak entah ape la jadi..


p/s : siapa tak kenal ni sila tepuk dahi kuat-kuat..okey aku sayang semua kawan-kawan aku..
lots of luv..eira





1 orang komen:

Unknown said...

me 2...
erkk!!

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS