27 June 2009

cerita sahabat dan ulangtahun kelahiran abang

ok this week aku kerap sangatlah keluar..
adeih..semuanya hal penting bagi aku..
aku ada perjumpaan setiap minggu dengan group members untuk buat website..
kena buat designing..
programming..
implementing..
presentation dekat SNT Global di subang..
arghhhhh kenapa la banyak sangat hal yang perlu diuruskan..
kadang-kadang rasa tak ada waktu untuk diri sendiri..
aku tak kisah pun korang nak cakap apa..
hidup aku lebih sibuk semenjak dua menjak ni :)
jadi hari ini aku berkesempatanlah sikit untuk berblog..
dan kisah-kisah dibawah ni adalah rentetan peristiwa yang aku buat untuk minggu ni..




kisah pertama :
pada 26/06/09-jumaat
aku bertemu kawan college aku iaitu fariza dan nancy..
kami berjumpa di Times Square aje..
walaupun sekejap hilanglah jugak rindu ni..
lama tak jumpa mereka..
adela dalam 4-5bulan jugak lepas habis study dulu..
selalunya mastura ada bersama..
tapi disebabkan urusan kerja dia tak dapat hadirkan diri..
it's okay mastura..
fariza, mastura, nancy, puteri, diana adalah classmate aku waktu belajar diploma dulu..
mereka-mereka ni jelah budak perempuan dalam class aku dulu..huhu
tapi mereka ni memang best..
walaupun masing-masing macam-macam ragam dan perangai..
once a friend always a friend..
aku sayang mereka..dan aku terima mereka seadanya..
please do keep in touch dearies :)






kisah kedua:
pada 27/06/09-sabtu
selamat hari lahir buat satu-satunya abangku..
zainal ariffin b.abdullah yang ke-26 tahun..
hehe mintak maaflah dikau sudah pun tua..ngegegege
eira harap dia suka hadiah yang eira berikan pada dia..
for my one and only brother in this world..
eira nak ucapkan semoga panjang umur..
dimurahkan rezeki..
tercapai segala hajat dan cita-cita selama ini..
harapan eira semoga jadi anak yang baik..
suami yang baik dan bertanggungjawab..
dan yang paling penting dia adalah abang yang "terbest" untuk aku :)




p/s: semoga minggu ni tak terlampau penat untuk aku..







1 orang komen:

Kapten Luffy said...

budak2 IT dah kerja nanti lg ler sibuk memanjang

hehehe

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS