01 May 2009

HR Steak House..i'm lovin it :)

hai semua..
selamat hari pekerja ya..
hari ni dapatlah aku berblog kejap..
hehehe..ni pun baru je balik kuar makan dengan ren..
hari ni kitorang makan dekat HR Steak House Kg. Baru..
makanan dia..sedap..
sangat-sangat sedap dan harga memang berbaloi..
aku dah selalu melepak dekat sini..
kadang-kadang datang dengan Family aku makan-makan sana..
harini aku makan chicken sizzling + jus mango..
ren pulak makan lamb chop combo + air nenas :)
dapat display picta jela ek korang..
jangan marah ye

 

aku punya :)

 

ren punya :)


ni gambar-gambar saguhati kat HR Steak House..hehehehe


7 orang komen:

joegrimjow said...

balik ni jgn la segan2 blanjee

asis said...

nyam nyam..
nak jugak

mYshah said...

heeehe. HR mmg tempat peberetku untuk makan western yg murah n sedap! heehe

len kali nak g ajak2 la ek? huuhu~

farah liyana said...

sedapnya makan-makan.
tetiba rasa lapar.

:P

Monkey D Luffy said...

ajak aku len kali ;p

Saila Yeroc said...

taknah tau tmpt ni. thanks for info. balik KL nnt nak cuba try test

alan said...

cam sedap jerk..bila nak blanje kita makan lak heheee

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS