23 May 2009

bulu ape?

peristiwa ni aku tak akan lupa sampai bila-bila..
ini boleh kira macam pengalaman ngeri lah jugak..
okay readers..
ceritanya bermula macam ni..
minggu ni adalah minggu yang sangat boring untuk ke kelas..
morning blues betul..
especially class Mr. Mukherjee..gila punya ngantuk..
nak dijadikan cerita satu hari tu aku memang malas sangat nak pergi kelas..
macam biasa lewat sikitla kan..
top late comers dekat college dulula katakan..haha
tengah duduk tunggu bas sampai aku ada la nampak seorang amoi ni..
lain macam je tengok dia..
mula-mula tak perasan sangat apa yang pelik sangat dekat dia hari tu..
bila dah naik bas..
barulah aku perasan yang amoi ni...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- aih malu nak cakap korang bacalah sendiri..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

rupa-rupanya kan..
amoi tu..
berbulu lebat dekat ketiak..
cis..potong betullah..
dia boleh pulak berdiri sebelah aku sambil terkial-kial pegang tiang..
sekaligus menampakkan bahagian tersebut..
adehh..
aku sebagai perempuan malu sangat..
kenapalah kau tak trim dulu wahai amoi??
tak tahu macam mana nak tegur dia..
kalau tegur mesti dia malu..
tak tegur mesti dia kena kutuk..
last-last terus cepat-cepat aku gerak tempat lain..
jahat ke kalau aku buat macam tu..?
pagi-pagi dah nampak benda macam ni memang terus buat aku tak ada selera nak breakfast..
tolonglah..
aku benci sikit dengan orang yang pengotor macam ni..
apa lah salah kemaskan diri..
sebagai orang perempuan pada aku penampilan tu penting..
walaupun aku bukanlah jenis yang bergaya..
aku akan pastikan aku sentiasa nampak kemas waktu diluar..
bercerita pasal kelas pulak..
aku tak dapat nak concentrate sangat..
banyak sangat programming yang perlu aku fahamkan dalam sekelip mata..
adoi weh..tolongggggggggggggg
macam mana nak hadap benda-benda ni dengan cepat..
aku runsing bila perlu fikirkan penyelesaiannya..
dalam 3 minggu lagi barulah semuanya akan berakhir..
oh tuhan..bantu aku


current mood : stress

9 orang komen:

Siti Fatimah Nabihah said...

hahaha.. mak oi!!! lebat!! argh...!!!
hurm.. do ur best k?? bertabah!! huhu

mYshah said...

mak ai.. hahahahah... malu den mendonga eh~ hjaahahaha

nape xtegur je? hahahaha

joegrimjow said...

adew bulu ni
sensitif

mfk said...

lama rasanya x komen kat blog cik eira ni..
eeee... terrible..
esp kalau kaum perempuan yg pengotor berbanding lelaki..
tapi silalah jaga kebersihan diri supaya org pandang sejuk jer mata...
=)

chipsmore said...

wanita berbulu ;)

syareena said...

wktu study mmg slalu tencen,

nnt dah keje tencen lain plak,

pepun moga tabah hadapi semuanya...

pasal bulu tu..... ish.... sobayola

Monkey D Luffy said...

nampak bulu ketiak sampai stress ker? :P

asis said...

adeh

pal7 said...

ee.takut..
kaki dia ade bulu x?..hahaha

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS