01 April 2009

ape ni?

gotcha!!
selamat hari rabu :)
okey2..
aku tau dah lambat..
yela esok dah hari khamis kan..huhu
hari ni macam kau orang semua tahu dah 1 april kan..
selamat datang april..
selamat tinggal march..
mungkin ramai yang mendajalkan kawan-kawan mereka hari ni..
hehehe
selamat bergelak sakan :)
selamat hari lahir jugak untuk yang sambut hari lahir hari ini..
hari ni ade jugak makhluk tuhan yang nak kena kan aku..
tapi aku dah bersedia dan maaflah..
tak dapek den nak nolong haa..
ahahaha
aku ingat ok harini april fool..
jadi jangan nak pura-pura buat-buat helah..
ahaha sorry matt..
dan rakan-rakan yang lain yang tak berjaya
tak berkesan lah hehehehe..


p/s : saje letak gambar jap..putih suci je kan??auwwwwww

5 orang komen:

♥Fariza♥ said...

cntik + manis !!!!!!!!

Monkey D Luffy said...

selamat hr rabu

pal7 said...

nasib baik eira terer dapat tahu diorg nk kenekan eira..hehe

Adry said...

huhu... tak pernah lak kenakan orang time april fool nie..

Adry @ http://www.adrysabry.com

Costa Rica said...

anda kne tag...sila balas...heheh check to my entry

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS