03 March 2009

entri takde tajuk

ya.
mungkin aku tak secantik kau..
tak sehebat kau..
tak sebijak kau yang serba bagus lah katakan..
kau ketawa gembira melihat aku begini bukan..
lihat aku jatuh didepan kau dulu..
dan sekarang..
kau mahu aku pungut kau semula?
dulu aku kau layan macam anjing kurap..
dan kini kau melutut didepan aku..
dan meminta aku lupakan segalanya..
mudahnya kau melupakan..
dan dengan mudahnya kau ingat aku akan memaafkan??
haha maaflah eira bukan lagi begitu..
macam mana agaknya rasa bila maruah diri kau dipijak-pijak?
dimalukan di khalayak..
oh memang pengalaman manis yang kau bagi aku..
maaf aku bukan lagi sahabatmu..

12 orang komen:

Costa Rica said...

lorr awat entry sedey ngat niii... gaduh ngn sape lak ni eira?

acid_amino said...

mak aih...cam frust gler je ayat

pal7 said...

rilex eira..bwk2 bertenang k..mengucap2..

Monkey D Luffy said...

takper... aku kan ada... hehehe

Jard The Great said...

revenge is sweeeeettttttt....

»Tä§häbellä« said...

Ermm..setiap kejahatan tu pasti ada pembalasannya n kawan cayam tu pun dah tema pembalasannya dan baru dia sedar..tp sayangkan masa dia tersedar tu dah terlewat...hati yang disakiti x mungkin mudah untuk dirawati...harap2 dia dah bertaubat atas perbuatannya..


Ok cayam..ceriakan hidupmu selalu..

farah liyana said...

ahah.

sabar je lah dengan karenah manusia..

:)

::::All!n:::: said...

namo cedeyh2 tau

fezaL Mohd said...

perhh ayat nih memang mendalam beb.
memang makan dalam

bg sesiapa baca.

cheer up oke.
don frust k

mYshah said...

wah marahnye...
makan dalam seyh sape2 yg terasa~ huhu...
nway byk2 bersabar ek eira ^^

syariniey said...

sy sokong
jgn biarkan org ambik kesempatan lagi

Najwa said...

hello akak...
saye penah jumpa org gile kat KFC,
die sukew makan bekas org punya makanan yg dah habis.. huhu ='/
lepastu, die ckp sorang2, die cicah kentang dan burger camtu, ngan cili, tapi sos tu, die letak dalam gelas..hee hee :))

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS