14 March 2009

bengong!

adeih..
aku rindu sangat kat dia laa..
dia tau tak aku rindu dia..?
isk
damn!bongok..
mana nak tahu kalau aku tak cakap dekat dia..
ermm
macam mana sekarang ye?
sihat tak?
eeeiii..
perlu ke aku tanya soalan macam ni?
ciskek betul..
tak payah lah..
tak payah bagi tau..
aku rindu kau lah shafarin samat..
oi..bukan senang tau aku nak rindu orang..
walaupun kadang-kadang cam sengal..
memang dua-dua sengal pun..
walaupun selalu gila bergaduh..
memang aku yang kuat cari pasal pun..hehe
tapi kalau sehari tak bergaduh rindu la pulak..
cis..
aku rindu kau lah..
bestie..
syg kau selalu..
p/s : menulis dalam keadaan separa sedar...gagaga

5 orang komen:

Monkey D Luffy said...

aku ingat aku ker td

mYshah said...

huuhu.. suweet. hebat tol kuase rindu.

Liquid said...

ouh bukan rindu sama incek liquid kew, ni yg jeles neh... ehehehe =P

pal7 said...

eira..btau jek yang eira rindu dia..jgn malu2 k..hhaha

Siti Fatimah Nabihah said...

phewiit.. hehe^^
xrindu kt ct ke? hahaha

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS