11 February 2009

thank you :)



semenjak dua menjak ni banyak jugak blog aku dapat kunjungan balas dari bloggers indonesia..wahh aku pun tak tau macam mana dia orang boleh jumpe blog epalgreen ni..hehehe okey..kalau kamu..kamu itu membacanya aku nak ucapkan terima kasih banyak-banyak ya atas respons dan kunjungan dari kamu di sana..aku hargainya..sebagai gantinya terimalah bunga di atas sebagai kenang-kenangan ceeeeewaahhh haha


hari ni rasanya satu permulaan hari baru untuk aku..harap-harap semuanya akan kembali okey..semoga allah mudahkan segala urusan dan semoga aku lebih cekal tabah dan bersemangat..terima kasih untuk semua kawan-kawan yang selalu ada saat aku down..saat aku bersedih..dan juga saat aku gembira..good friends are harder to find..harder to leave and impossible to forget :) terima kasih sebab sangat memahami diri ini..semoga terus senyum dan senyum sampai gila hahaha..senyum itu kan sedekah ^_^


okey poem ni khas untuk semua yang mengaku dia orang kawan aku kat sini hehehe..sebagai tanda penghargaan aku untuk semua..p/s : untuk kite-kite je ( sila baca gaya aznil tom tom bak hahaha ;p )


My friends you're always there for me
whenever I feel blue
and though we've never met before
I know our friendships true.

And although we haven't been friends for long
in this short time it seems
we shared so many things already
our hopes, our fears, our dreams.

We come from different walks of life
but we share a common bond
and it's time to say that of all of you
I've grown so very fond.

So friends thanks for being there
whenever I've needed you
I know you're always there for me
and you know I'm there for you.

3 orang komen:

Tat tadaaa..... said...

nak bunga jugak!! =)

Kapten Luffy said...

mas, tante, bapak2, ibu semua... jangan lupa deh singgah blog aku deh.

p/s: nak promot kat org indon

pal7 said...

blog eira da melebarkan sayap ke seberang..hehe..

maknenye..da ramai yang suke ngn blog eira nih...

*nak bunga lagi leh x??..hehe

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS