02 February 2009

mahu terus senyum

p/s : ini senyum plastik tajaan colgate ^-^


entri ni tak ada apa sangat pun..
orang lain sibuk bercerita tentang kedatangan bulan february
..
bulan yang dianggap bulan cinta..hahaha..
tapi pada aku bulan apa pun sama je..hehe
semacam malas mahu mengarang entri..
semenjak mood tak berapa baik sangat ni entri yang terhasil pun jadi kurang baik laa..
sorry..

banyak entri yang akan menyusul semuanya di draft kan..hehe
masanya belum sesuai jadi bersabarlah ye semua..
aku tak nak terus-terusan bermuram dan aku rasa aku mahu sentiasa tersenyum untuk pastikan mood aku kembali okay dan ceria..
hari ni seronok sebab permohonan aku ke unikl dah selamat sampai cuma tunggu surat panggilan je bila aku call tadi..
happynye..
dalam masa yang sama takut-takut jugak ni..
dan aku happy sebabnye mungkin pertengahan february atau march ni pertukaran besar-besaran di tempat kerja ayah akan dirombak semula..yeaaaaaaayyyyyyyyyyyyyy!!!
memandangkan ayah dan mak berada di Penang sekarang aku berharap sangat ayah akan kembali bertugas di JKMM KL..
rindu nak berkumpul lagi :)



lagipun abang kan nak kahwin..
susah lah kalau mak ayah dekat Penang..
aku pulak di sini..
suruh abang kahwin kat Penang kawan-kawan dia banyak di KL alahaii..
kalau macam tu memang susahla nak kenduri nanti..
kesian kau abang..
siapa suruh nak kahwin cepat-cepat..
ahahaha jahat betul aku ni..
opss..



p/s :kau orang tak suka entri kali ni?hahaha ade aku kisah ke?aku tak mengharapkan apa-apa pun dari kau orang sebabnya aku menulis ikut kemahuan aku dan suka hati aku laa nak tulis apa janji aku happy..hehe chaow






6 orang komen:

Aduka said...

gigi tu leh anto iklan colgate tu.. hehehe.. =P

pal7 said...

eira jgn muram2 lg ek..

jgn sedey2..besabo jek la..hehe

Kapten Luffy said...

susah ek duduk berjauhan dr mak ayah

ezanykun said...

g jer la tinggal kat penang tu klu rasa nak dekat ngan family..

Anonymous said...

ezany : tak boleh..
banyak kekangan :)

»Mrs Bintang« said...

uitzz cayam..xmo muram2 hapy sokmo hihihi...bulan cinta penuh kasih sayang kena ceria cikitt senyum! arrr..kan manis tuu :p

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS