27 January 2009

kalau rindu apa nak buat?

Pernah tak kau orang rasa satu perasaan rindu?pada aku rindu tu satu perasaan yang susah nak diungkapkan dan mesti setiap orang akan merasainya..contohnya rindu pada kawan-kawan..kekasih..ibu bapa dan macam-macam lagi la kan..


kalau kita rindukan orang yang masih hidup kita masih beruntung tapi kalau kita rindukan seseorang yang dah tak ada di muka bumi ni ape kita nak buat?ini la yang terjadi pada aku sekarang..bingung seh..kalau rindu dengan orang yang masih hidup paling koman pun korang boleh jumpa lagi..main mesej ke..call ke kan..tapi kalau yang dah tak ada ni macam mana nak buat?


cuma boleh berharap orang tu hidup balik?itu mustahil...ape nak buat??"oh angin..sampaikan salamku padanya yang sedih pilu..terimalah laguku jadi teman hidupmu..tuk selamanya.." hanya memetik sebaris rangkap lagu..

7 orang komen:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

mcm akak..
kalau akak windu kat seseorang
akak baca balik sms dia
atau msg2 dia dalam yahoo messenger

tp kalau orang yg dah tak ada...
akak ingat kenangan2 bersama dia..
tgk pic dia...@ ingat balik ayat2 yg selalu dia pesan kat kita....

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

~PakKaramu~ said...

Kalau rindu banyakkan sembahyang

KhairiL's said...

manyak kan b'doa kpd nya

Liquid said...

Betui2. kalo rindu hny igt mereka dlm doamu. =)

Monkey D Luffy said...

kirimkan lah doa

ezany said...

setuju.. klu rindu yg sudah tiada.. doa jer la.. xpun cuba igt kenangan manis bersama..

pal7 said...

rindu itu satu penyeksaan..

xterungkap oleh kata2..

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS